روانشناسی کودکان استثنایی دانشگاه سمنان
 
 

 "افلاکیان زمین"

 شایدآنهاکه می پنداریم زمینی هستندآسمانی های باشندکه به خاطر مازمینی رفتارمیکنند .ووقتی باخودشان تنهامیشونددرجلدآسمانی خودشان فرومیروند.اگرازاین زاویه به انسانهای خوب اطرافمان خیره شویم خواهیم دیدکه هرهم صحبت ودوست وهمکارخوبی که نصیبمان میشودشایدموجوداتی ازدنیای آسمان ها باشندکه به خاطرخوبی وخلوص درونی ماازسوی خالق هستی مامورشده اندتاچندصباحی باماهمراه شوند.

 

                                     پس قدرشان رابدانیم



نظرات شما عزیزان:

مهرناز
ساعت0:47---18 تير 1391
دنبال خدا در وجود دیگران بگردیم.....

لیلا
ساعت20:17---17 تير 1391
سلام زهراجون

تو همیشه درحق من لطف داشتی

شیماجون حقیفت تلخه عزیزماینجوریاست؟؟من قصدم امتحان کردن دوستان بود ک حاصل شد. . .وگرنه من و تو نداریم لیلا جون . . . ،


احسان
ساعت8:28---17 تير 1391
از اینکه به وبلاگ من بیایید خوش حال می شم

شیما
ساعت22:14---14 تير 1391
آره زهرا جون منم به لیلا گفتم برچسب خودشیفتگی و بهم زد نمیدونم چرا نمیخواد باور کنه. . .‏!‏

زهرا
ساعت19:42---14 تير 1391
گروهf6ک همچین آدمی کنارشون هست .گرفتی ک منظورم کیه؟

شیما
ساعت15:41---14 تير 1391
سلام.سپیده جون چرا نمیای جز نویسنده ها؟

شیما
ساعت1:46---14 تير 1391
آدما ی وقتایی اعتماد میکنن.یکی رو افلاکی میبینن کور میشن به نظرشون آسمون باز شده واین آدم و فقط واسه اون فرستاده ولی وقتی با ی تلنگر به خودشون میان میگن ای دل غافل البته گاهی. . . ‏!‏

masoud
ساعت0:00---14 تير 1391
همه چیز به نگاه انسانها مربوط میشه،میتونیم آسمان رو زمین و زمینی رو آسمانی بدونیم و ببنیم.ولی حقیقت واحدترین چیزه که فقط با نگاه عقلانی میشه بهش رسید.پس بهتره عاقلانه ببینبم.

sepideh
ساعت20:55---13 تير 1391
jeleb bod /mano be fekr vadasht.mamnon
پاسخ:ممنون عزیز


saeed
ساعت12:41---13 تير 1391
من واقعا از ته دل به این متن ایمان دارم و همیشه از این افراد به عنوان نیروی برترم و رابطه من و پروردگارم یاد میکنم.

بسیار ممنون لیلا خانم.پاسخ:ممنون ازنظرتون


شیما
ساعت11:17---13 تير 1391
سلام.آره باید قدر ما ها رو بدونید!‏
پاسخ:بابا خودشیفته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, :: 10:53 :: توسط : لیلا زنگیان

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روانشناسی کودکان دانشگاه سمنان و آدرس s.psychology90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 49423
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1