....
 
روانشناسی کودکان استثنایی دانشگاه سمنان
 
 

كسی چه میداند...
من...
امروز...
چندبار فرو ریختم...
چندبار دلتنگ شدم...
از دیدن كسی كه...
فقط پیراهنش شبیه تو بود. .. ....


نظرات شما عزیزان:

مهرناز
ساعت12:41---18 تير 1391
پس اگه تونستید حتما بذاریدشون توی وبلاگ،ممنون میشم
پاسخ:باشه سعی میکنم جند وقت یکبار یه پست از مرحوم پناهی بذارم
پاسخ:اشعارش ک با صدای خودش هست رو برا دانلود میذارید دیگه؟
پاسخ:قرار نیست مطلب تو وبلاگ برا دانلود بزاریم..... اگه خواستین براتون ایمیل میکنم.
پاسخ:میبخشید من نمیدونستم قرار چطور بوده.پس اگه تونستید واسم ایمیل کنید.ممنون
سعید: براتون ایمیل کردم ایمیلتون رو چک کنید.


raha
ساعت11:49---18 تير 1391
خدا آن حس زیباییست ...که در تاریکی صحرا زمانیکه هراس مرگ میدزدد سکوتت را یکی همچون نسیم دشت میگوید ..کنارت هستم ای تنها...
لحظه ها تان خدایی...
شما را به دیدن وبلاگ و سایت اختصاصی استادم دکتر کزمکار(در وبلاگ لینک شده )دعوت می کنم


raha
ساعت10:54---18 تير 1391
خدا آن حس زیباییست ...که در تاریکی صحرا زمانیکه هراس مرگ میدزدد سکوتت را یکی همچون نسیم دشت میگوید ..کنارت هستم ای تنها...



لحظه ها تان خدایی...

شما را به دیدن وبلاگ و سایت اختصاصی دکتر کزمکار(در وبلاگ لینک شده )دعوت می کنم
پاسخ: متشکرم، حتما به دیدن وبلاگ پیشنهادی میام


مهرناز
ساعت0:09---18 تير 1391
شب در چشمان من است

به سیاهی چشمهایم نگاه کن

روز در چشمان من است

به سفیدی چشمهایم نگاه کن

شب و روز در چشمان من است

به چشمهای من نگاه کن

پلک اگر فروبندم

جهانی در ظلمات فروخواهد رفت....

زنده یاد حسین پناهی
پاسخ:تقریبا همه اشعار مرحوم پناهی رو با صدای خودش دارم... یکی از زیباترین لحظه ها برای گریستن هنگام شنیدن اشعار زنده یاد پناهی هست. ممنون


دخترک
ساعت18:15---17 تير 1391
در پس کوچه های غم می روم تا او را ببینم و بگویم دوستش دارم،کوچه هایی باریک پر از برگهای خشک که در لا به لای آنها بوی عطر تو در روزهای خاطراتمان می پیچد اما فقط خاطرات،نه چیز دیگر!نه با هم بودن،نه به هم نگاه کردن و نه حتتتتتتتتتتتتتتتتتتی سلامی کوتاه!!!!!!!
پاسخ:بارها گفتم بازم میگم پشت این دیوار جز هیچ بزرگ هیچی نیست ن دوس داشتنی ن وفایی ن....


شیما
ساعت11:01---17 تير 1391
عشق را در برابر آیینه بردند

تا خود را به یاد آورد.

در آیینه

کودک پیری میگریست.
پاسخ: و ناگهان چقدر زود دیر میشود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 تير 1391برچسب:, :: 7:23 :: توسط : سعید ماهیگیر

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روانشناسی کودکان دانشگاه سمنان و آدرس s.psychology90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 49466
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1