باران
 
روانشناسی کودکان استثنایی دانشگاه سمنان
 
 

ببار باران
که دلتنگم....مثال مرده بی رنگم

ببار باران
کمی آرام....که پاییز هم صدایم شد
که دلتنگی و تنهایی رفیق با وفایم شد

ببار باران
بزن بر شیشه قلبم....بکوب این شیشه را بشکن
که درد کمتری دارد اگر با دست تو باشد

ببار باران
که تا اوج نخفتن ها مدام باریدم از یادش

ببار باران
درخت و برگ خوابیدن
اقاقی....یاس وحشی....کوچه ها روزهاست خشکیدن

ببار باران
جماعت عشق را کشتن
کلاغا بوته ی سبز وفا را بی صدا خوردن
ولی باران ، تو با من بی وفایی
توهم تا خانه ی همسایه می باری
و تا من
میشوی یک ابر تو خالی

ببار باران
ببار باران.......که تنهایم


نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت0:20---11 تير 1391
البته من اعتقاد دارم وازه زندگی رو هر جور معنی کنی طبق همون زندگی میکنی...کاشکی تلخ معنیش نکنیم تا سخت نگذره!‏
پاسخ:من واژه زندگی رو تلخ معنی نکردم غم انگیز معنی کردم بعضی ها از غم انگیز بودن زندگی لذت میبرن مثل خود من


شیما
ساعت0:23---10 تير 1391
آدم ها لالت میکنند؛بعد هی میپرسند:چرا حرف نمیزنی؟؟؟این دردناک ترین نمایشنامه دنیاست!!!‏
زندگی خودش یه نمایشنامه کامل دراماتیک هست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 تير 1391برچسب:, :: 21:46 :: توسط : سعید ماهیگیر

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روانشناسی کودکان دانشگاه سمنان و آدرس s.psychology90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 49458
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1