بازباران
 
روانشناسی کودکان استثنایی دانشگاه سمنان
 
 

باز باران بی ترانه
باز باران ، با تمام بی کسی های شبانه می خورد بر مرد تنها
می چکد بر فرش خانه
باز می آید صدای چک چک غم ....
باز ماتم من به پشت شیشه ی تنهایی افتاده
نمی دانم ...
نمی فهمم کجای قطره های بی کسی زیباست ؟؟؟
نمی فهمم ،چرا مردم نمی فهمند
که آن کودک که زیر ضربه شلاق باران سخت می لرزید
کجای ذلتش زیباست؟؟؟
نمی فهمم...
کجای اشک یک بابا که به زور چکمه های باران به روی همسر و پروانه های مرده اش آرام می گرید
عاشقانه است؟
کجایش بوی عشق و عاشقی دارد ؟؟؟؟


 



نظرات شما عزیزان:

مهرناز
ساعت0:28---18 تير 1391
او ک میرود نمیداند ک او که بدرقه میکند به معجزه محال یک کاسه آب نیز دل خوش است.....

Masoud
ساعت1:32---12 تير 1391
قطره های بی کسی زییاست،چون مال کسی نیس و مال همس،این بی کسیه که جای زیبایی نداره و مال همه نیس.

سعید
ساعت21:54---11 تير 1391
باز باران...... عشق بی معناست

شیما
ساعت20:55---11 تير 1391
پدر دستشو گذاشت رو شونه پسرش و ازش پرسید:تو قوی تری یا من؟پسر گفت:من،پدر با کمی دلشکستگی دوباره پرسید:تو قوی تری یا من؟پسر گفت:من،پدر با دلی گرفته به یاد همه زحمت هایی که کشیده بود دستشو از شونه پسرش برداشت و دو قدم دور تر رفت و پرسید:تو قوی تری یا من؟پسر گفت:شما پدر گفت چرا نظرت عوض شد؟پسر جواب داد:وقتی دستت رو شونم بود فکر میکردم دنیا پشتمه . . . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 19:23 :: توسط : زهرا میرزایی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روانشناسی کودکان دانشگاه سمنان و آدرس s.psychology90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 49479
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1